Chiar dacă viaţa te ciufuleşte, tu trebuie să-ţi ţii părul drept.

luni, 14 februarie 2011

Ziua asta e despre Laura Hăloiu

Când am decis să-ţi scriu asta, era 00:38. M-am gândit să te surprind iar, să fie un fel de amintire. Aşa că am zis să fiu naturală. Îţi mulţumesc că ai făcut proiectele alea la geografie cu mine, că ai lucrat la ele mai mult decât mine chiar dacă profa nu te-a crezut şi a zis că-mi dă 10 doar mie, că m-ai oprit când am vrut să o închid pe Creatza în clasă (Dumnezeule!), că mă apreciezi şi că m-ai îmbrăţişat. Mi-au plăcut ciorba de la tine şi cartofii ăia buni cu nu-ştiu-ce condimente.

La Mulţi Ani! Eu îţi doresc să rămâi la fel de specială ca tine. Ziua asta e despre Laura Hăloiu. :*:*:* >:D<





Cred că o să te crizezi un pic că am pus poza asta, dar să nu mă ciufuleşti tare.

Un comentariu: