Chiar dacă viaţa te ciufuleşte, tu trebuie să-ţi ţii părul drept.

marți, 15 februarie 2011

Cît de studenţească e Ziua Chiulului?

Îmi plac zilele astea banale de marţi cînd mă plimb de colo-colo şi scriu exact ce trăiesc, chiar şi "cînd" cu î din i. Acum lenevesc pe aici, prin ASE şi mă gîndesc (nu ştiu de ce dracu tot apăs pe î în loc de â, când/cînd nici nu lucrez la Dilema Veche)... Mă simt un pic ciudat. Am impresia că lumea citeşte ce scriu eu aici. Tocmai am plecat de la seminarul de Jurnalism online şi iarăşi m-am fâstîcit, iarăşi mi-am schimbat visurile. Acum vreau să lucrez pentru online. Îmi place că aici e gălăgie, că e aglomerat, că e multă lume, adică studenţi agitaţi şi asta mă inspiră. Cred că îmi doresc să fac jurnalism scris în direct. Să apară informaţia pe site în timp real, să scriu că a crăpat Iliescu în timp ce moare sau cît de studenţească e Ziua Chiulului. Uite aici:

Curiozităţi de la Alexandru Lupaşcu, iniţiator Ziua Chiulului
hei!

14:17
buna!

14:19
imi pare bine de cunostinta
vreau si eu sa stiu ce se intampla azi?
adica are loc ceva..
sau e doar virtual..
?
ca e initiativa ta..
ma...daca vrei sa se intample ceva, o sa se intample :):)

14:21
pai vreau..

14:21
pai ce vrei?

14:21
sa se intample..
nu stiu acum...
credeam ca stii tu..

14:22
ma crezi ca esti singura persoana care a intrebat pana acum daca se intampla ceva si ce se intampla?

14:22
eu sunt curioasa..
si in plus
imi plac initiativele curajoase..
cred ca ma asteptam la mult..

14:24
si eu ma asteptam la mai mult

14:24
credeam ca chiulesc profesorii
:))

14:24
ma rog...chestia asta a fost un experiment
in primul rand
si in al doilea rand a fost o chestie facuta din lipsa de ocupatie :)) totusi, scopul principal este acela de experiment

14:24
da, da
credeam ca esti sagetator..
in fine..
si eu tb sa fac niste experimente..

14:25
no

14:25
si apoi sa scriu

14:25
;))
ba nu...tu si inca o persoana m-ati intrebat

14:25
dragut
chiar ma intereseaza si d-aia..

14:26
dar cealalta persoana m-a intrebat daca e pe bune si ne ducem acolo cu pancarte si sa protestam

14:26
:))

14:27
ma rog...experimentul mi-a demonstrat exact ce ma asteptam sa-mi demonstreze si nu mi-a aratat nimic in plus fata de ce stiam deja
asa ca...poate fi perceput si ca un esec, dar si ca un succes

14:27
e prima oara..

14:27
e ca aia cu partea plina a paharului...depinde daca torn sau daca beau

14:27
:))
dar de ce ai ales-o azi?
ca e frig..
unii inca au examene

14:28
:)) data nu a contat atat de mult pt mine
stiam ca eu oricum incep faculta de azi

14:28
ba conteaza
ca daca e frig
nu vine lumea..

14:28
si stiam ca ase-ul incepe tot saptamana asta
dar

14:28
pai si eu..
dar..
am vazut ca unii au examen vineri
:))

14:29
daca as fi vazut oameni interesati cu adevarat de initiativa
si nu doar de cola, seminte si caterinca
as fi schimbat data
dar oamenii au spus

14:29
pai hai s-o mutam
ca pe mine ma intereseaza..

14:29
coaie...proasta miscare sau coaie...esti un ratat fara viata

14:30
si oricum suna bine..
cine a zis?\

14:30
celelalte pareri ale celor un pic mai evoluati de stadiul de oronin tugenensis

14:30
:))

14:31
au zis...ha...ce pacat ca sunt in vacanta ca vroiam sa chiulesc
dar n-au zis
mama frate...daca era in alta zi, veneam si as fi protestat impotriva ignorantei profilor sau impotriva abandonului scolar
stiu ca suna stupid
sa protestezi impotriva abandonului scolar prin chiul
daaar ma rog :))
intelegi tu care e ideea

14:32
eu nu as face-o zi de protest..
:-?
o vad ca o zi informala
in care profii sa nu fie lasati sa predea..
sa fie invitati la niste chestii facute de studenti
dar ceva public
eu visez la un eveniment pe magazinul Unirea
sau pe Universitate

14:34
da ma...nu stiu. eu nu ma gandisem ce as face in ziua asta. eu ma gandisem ca daca se va intampla miracolul ca lumea sa nu ia chestia asta la misto, voi/vom face ce propune majoritatea
eu ma gandisem ca se va intampla exact ce se intampla

14:35
majoritatea e proasta..
tb sa le bagi pe gat..
direct

14:35
lumea va crede ca e doar la misto (recunosc ca e un pic la misto, ti-am zis ca a fost si niste plictiseala la mijloc)

14:35
uite facem aia in ziua aia
pai sa fie la misto..
dar sa aiba loc

14:35
stiam ca se vor trezi cativa diletanti pseudointelectuali care sa-mi explice mie cat sunt de zdrobit mintal
sau alti obiditi ai sortii care imi vor spune cat de cool sunt ei si, implicit, lipsit de viata sunt eu pt ca organizez astfel de evenimente

14:37
te superi daca pun ce am discutat pe blog?

14:37
nu, sunt perfect ok cu asta

14:37
ms frumos

Un comentariu:

  1. Erata: acolo era orrorin tugenensis, dar graba strica treaba. Macar acum sa ma corectez, ca sa nu par si eu unul din diletantii aia plini de platitudini si ineptii.

    RăspundețiȘtergere